Novostavba v tvare písmena M smeruje k dokončeniu a nedávno spustila aj predaj obchodných prevádzok. Zvolila pritom odlišný postup ako mnohí iní developeri v Bratislave.
Metropolis sa od samotného začiatku profiluje ako prémiové bývanie - a to tak lokalitou, ako aj kvalitou použitých materiálov a technológií.
Záujemcov pozorne vyberajú
Vysoký štandard si chce projekt udržať aj v prípade obchodných priestorov. Sú totiž súčasťou hlavnej promenády, ktorá bude viesť cez downtown. Predstavujú teda to najlepšie, čo v tejto oblasti možno pre podnikateľov nájsť. Prevádzok bude málo, a tak je zodpovednosť developera o to vyššia.
Dve rovnaké prevádzky v Metropolise nebudú
Zaujíma ich história záujemcu či jeho skúsenosti s podnikaním v danej oblasti. Chcú sa totiž vyhnúť tomu, aby sa prevádzky často menili. Zvažujú, prirodzene, aj predmet činnosti. Aktuálne je už isté, že v Metropolise budú cukráreň s kaviarňou, kaderníctvo a nechtové štúdio.
Developer sa zároveň rozhodol, že v Metropolise obmedzí rovnaké typy prevádzok. Nepredá tak priestor napríklad trom kaviarňam či kaderníctvam.
Priestory, ktoré sú zároveň investíciou
Metropolis ponúka len 16 obchodných priestorov, a tak si môže takúto stratégiu dovoliť. Tieto priestory sú vo veľkosti od 50 m² až do 222 m² a dajú sa vzájomne prepájať podľa potrieb budúcich majiteľov. Cena obchodných a kancelárskych priestorov začína na 3 930 eur za meter štvorcový bez DPH.
Vďaka svojej lokalite sú nielen miestom pre biznis, ale aj dobrou investíciou do budúcnosti. Bulvár bude centrom bratislavského downtownu aj po dostavaní všetkých ostatných projektov v okolí. Nové centrum Bratislavy je pritom časťou s najvyššou kúpyschopnosťou obyvateľov.
Jednotný dizajn aj pohodlné parkovanie
Výhodou je aj parkovanie. Miesta môžu majitelia prevádzok zabezpečiť svojim klientom v bezprostrednej blízkosti.
Do Metropolisu sa hodí beauty salón či právnická kancelária
Na otázku, aké ďalšie prevádzky by mu zapadli do konceptu Metropolisu, je podľa Sebastiena Dejanovskeho široká odpoveď. Ide mu o to, aby boli dlhodobo úspešné a priniesli tejto štvrti pridanú hodnotu.
Obchodné priestory sú určené primárne na predaj. Ak záujemca nemá dostatok financií, sales tím Metropolisu pomáha v konkrétnych prípadoch aj v párovaní s investičným klientom.