Od apríla 2021 posilnila marketingové oddelenie realitnej kancelárie HERRYS Diana Garbierová. Na pozícii Strategic Communication Specialist sa bude venovať príprave stratégie a plánovaniu externej komunikácie pre HERRYS a jeho projekty, v súlade s aktuálnymi témami a novými trendami na realitnom trhu.
Katarína Žoldák Kupcová, HERRYS Partner: „Bratislava sa mení na metropolu, rozrastá sa a menia sa aj predstavy ľudí o bývaní. Každý projekt v portfóliu HERRYS je unikátny, či už je to Metropolis, Nový Ružinov, či Pod Vinicou, každý z nich má svoju vlastnú identitu. Chceme im poskytovať ešte väčšiu komunikačnú podporu a atraktívnejšiu prezentáciu, zameranú na konkrétne cieľové skupiny. Vďaka interným inovatívnym systémom, ktoré sme vyvinuli pre analýzu a spracovanie dát z trhu, chceme byť poskytovateľom aktuálnych informácií o vývoji na sekundárnom rezidenčnom trhu. Aby klientov zaujali, musia mať správnu formu a štýl. Verím, že Diana, so svojimi skúsenosťami a nápadmi bude prínosom pre HERRYS a naše projekty.“
Diana prišla do HERRYS z komunikačnej agentúry a3boot, kde pôsobila ako Strategic Partner. Najnovším projektom, na ktorom v agentúre a3boot participovala, bola príprava stratégie a naštartovanie projektu komunikácie zavedenia nového Zálohového systému v podmienkach SR pre Správcu zálohového systému, neziskovú organizáciu, poverenú zavedením zálohovania jednorazových PET fliaš a plechoviek v SR k 1.1.2022.
Skúsenosti s public relations a s tvorbou reklamným kampaní nadobudla počas pôsobenia v PR agentúre Media IN, na pozícii Managing Partner bola zodpovedná za vedenie projektového tímu, new business, v Soria&Grey na pozícii Strategic Planner a PR špecialista a ako Account Manager v PR agentúre Orloff (bývalý člen skupiny Wiktor Leo Burnett).