23. apríl 2021

Marketing HERRYS od apríla 2021 posilnila Diana Garbierová

Autor HERRYS
Marketing HERRYS od apríla 2021 posilnila Diana Garbierová

Od apríla 2021 posilnila marketingové oddelenie realitnej kancelárie HERRYS Diana Garbierová. Na pozícii Strategic Communication Specialist sa bude venovať príprave stratégie a plánovaniu externej komunikácie pre HERRYS a jeho projekty, v súlade s aktuálnymi témami a novými trendami na realitnom trhu.

Diana Garbierová: „Témy bývania, mestského života a  progresu Bratislavy ma bavia, preto som prijala túto inšpiratívnu pracovnú ponuku. HERRYS je známy svojím profesionálnym tímom, poskytuje odborné poradenstvo a stojí v prvej línii ako podpora pre developerov v otázkach využitia potenciálu mesta pre bývanie. Je to pre mňa výzva byť súčasťou, keď vznikajú nové moderné budovy, parky alebo aj celé mestské zóny. Teším sa, že budeme spolu s ľuďmi z HERRYS písať nové príbehy o živote a bývaní v Bratislave.“

Katarína Žoldák Kupcová, HERRYS Partner: „Bratislava sa mení na metropolu, rozrastá sa a menia sa aj predstavy ľudí o bývaní. Každý projekt v portfóliu HERRYS je unikátny, či už je to Metropolis, Nový Ružinov, či Pod Vinicou, každý z nich má svoju vlastnú identitu. Chceme im poskytovať ešte väčšiu komunikačnú podporu a atraktívnejšiu prezentáciu, zameranú na konkrétne cieľové skupiny. Vďaka interným inovatívnym systémom, ktoré sme vyvinuli pre analýzu a spracovanie dát z trhu, chceme byť poskytovateľom aktuálnych informácií o vývoji na sekundárnom rezidenčnom trhu. Aby klientov zaujali, musia mať správnu formu a štýl. Verím, že Diana, so svojimi skúsenosťami a nápadmi bude prínosom pre HERRYS a naše projekty.“

Diana prišla do HERRYS z komunikačnej agentúry a3boot, kde pôsobila ako Strategic Partner. Najnovším projektom, na ktorom v agentúre a3boot participovala, bola príprava stratégie a naštartovanie projektu komunikácie zavedenia nového Zálohového systému v podmienkach SR pre Správcu zálohového systému, neziskovú organizáciu, poverenú zavedením zálohovania jednorazových PET fliaš a plechoviek v SR k 1.1.2022.

Jednou z najvýznamnejších Dianiných pracovných skúseností bolo obdobie prechodu na novú euromenu, kedy pôsobila v NBS na pozícii Expert komunikácie, na realizácii informačnej kampane pre zavedenie eura na Slovensku. 

Skúsenosti s public relations a s tvorbou reklamným kampaní nadobudla počas pôsobenia v PR agentúre Media IN, na pozícii Managing Partner bola zodpovedná za vedenie projektového tímu, new business, v Soria&Grey na pozícii Strategic Planner a PR špecialista a ako Account Manager v PR agentúre Orloff (bývalý člen skupiny Wiktor Leo Burnett).