Bratislava, 3. február 2021: Súčasná ekonomická situácia spôsobila, že realitný trh prechádza zásadnými zmenami a profesionálne služby spojené s predajom a prenájmom sa stávajú nevyhnutnosťou. Súčasní, ale aj budúci klienti preto nevyhnutne potrebujú mať aktuálne informácie o dianí na trhu a kvalitné poradenstvo. Jedna z najväčších realitných kancelárií na našom trhu HERRYS preto zveruje svoju komunikáciu agentúre SKPR STRATEGIES.
Realitná kancelária HERRYS je jednou z prvých plne licencovaných realitných kancelárií Národnou asociáciou realitných kancelárií na našom trhu a všetci jej agenti úspešne absolvujú pravidelné testovanie organizované asociáciou. Kancelária už desať rokov pôsobí v hlavnom meste a v jej okolí a za ten čas vybudovala tri pobočky. V roku 2018 svoju pôsobnosť rozšírila a jej makléri začali poskytovať služby aj v Prahe. HERRYS ročne realizuje 800 realitných transakcií a má skúsenosti s predajom rezidenčných nehnuteľností a je exkluzívnym predajcom vybraných developerských projektov.
„Nadviazaním profesionálnej komunikácie chceme prinášať aktuálne témy, ktoré rezonujú na realitnom trhu. Predaj i prenájom nehnuteľností prechádzajú zásadnými zmenami a klienti preto očakávajú nadštandardné, ale i netradičné, nové a lepšie riešenia. Ako realitná kancelária, ktorá za svoju prácu získala viacero ocenení, by sme chceli byť lídrami aj v informovanosti a sledovaní trendov,“ uviedol Filip Žoldák, jeden zo zakladajúcich partnerov realitnej kancelárie HERRYS.
Realitná kancelária HERRYS získala v rokoch 2012 až 2015 a v roku 2019 ocenenie za najlepšiu realitnú kanceláriu na Slovensku s ocenením CIJ Best Local Real Estate Agency. V rokoch 2016 a 2017 bol tím profesionálov vyhodnotený ako najlepší obchodnícky tím na Slovensku – Best Local Power Team of the Year. Portál SME Index vybral HERRYS ako najväčšiu klasickú realitnú kanceláriu roku 2020 na našom trhu.
„Realitná kancelária dnes nie je iba predajcom nehnuteľností, či sprostredkovateľom ich prenájmu. Je komplexným partnerom, ktorému záleží na dôslednej komunikácii s klientom. Preto sme veľmi radi, že budeme môcť využiť naše doterajšie skúsenosti s prácou s médiami a prinášať zaujímavé témy a praktické skúsenosti skutočných profesionálov v oblasti nehnuteľností na našom trhu,“ hovorí Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.