Herrys, realitná kancelária zameraná na predaj rezidenčných nehnuteľností v Bratislave a okolí, informuje o najnovšom redizajne svojej webovej prezentácie www.herrys.sk. Cieľom redizajnu bolo zefektívniť prístup návštevníkov stránky k informáciám, ktoré im pomáhajú uskutočniť správne rozhodnutia v rámci realitných transakcií. Výsledkom skvelej dizajnérskej práce je esteticky príťažlivý vzhľad stránky a pútavejšie prostredie pre užívateľov. Zmena sa dotkla aj celkovej vizuálnej identity spoločnosti.
Web stránka herrys.sk je jedným zo základných komunikačných a obchodných kanálov realitnej kancelárie. Za uplynulých dvanásť mesiacov ju navštívilo 275 tisíc unikátnych návštevníkov. Našli tu okrem denne aktualizovanej ponuky realitnej kancelárie aj praktické informácie, právne či hypotekárne poradenstvo a tiež kvartálne prieskumy trhu. Nová web stránka má user-friendly efektívny UX&UI dizajn a layout je tvorený v trendovom štýle magazínu.
Na otázku, ako dlho trvalo programovanie, Katarína Žoldák Kupcová odpovedala: „Programovaniu sme sa venovali niekoľko mesiacov, denne sme analyzovali a testovali užívateľské správanie respondentov. Chceli sme priniesť príjemné a užívateľsky jednoduché prostredie, kde si záujemcovia komfortne vyberú svoju nehnuteľnosť. Verím, že si návštevníci novú web stránku obľúbia a budú sa na ňu radi vracať.“
Dôležitý pre dizajn web stránky je okrem členenia tiež správny výber príjemnej farebnej schémy.
Pre pravidelné sledovanie aktuálneho diania na trhu s nehnuteľnosťami v Bratislave a okolí odporúča RK Herrys, aby sa návštevníci prihlásili na odber aktualizovaného elektronického newsletttra na ich web stránke. Na podstránke „Pre developerov“ poskytuje kancelária informácie o širokom rozsahu služieb v oblasti realitného developmentu, ktorý zahŕňa prvotnú analýzu trhu a dopytu, návrh marketingovej podpory a stratégie predaja, projektový manažment a tiež konzultácie k výberu dodávateľov projektu.